  • 1. Data: 2009-02-14 13:13:49
    Temat: Ulga na internet a abonament telefoniczny
    Od: jQ <j...@s...pl>

    W mieszkaniu, w którym mieszkam, mam założony na moje nazwisko internet z
    Netii na łączach TPSA. Otrzymuję zatem 2 faktury - jedną od TPSA za
    abonament telefoniczny, czyli za utrzymanie fizycznego łącza, i drugą od
    Netii za usługę dostępu do internetu. Czy w związku z tym mogę odliczyć
    faktury od TPSA - w końcu bez tej linii telefonicznej internet by nie
    działał, czy tylko te od Netii?
    I drugie pytanie - czy mogę odliczyć opłatę za podłączenie do internetu?

  • 2. Data: 2009-02-14 13:16:28
    Temat: Re: Ulga na internet a abonament telefoniczny
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-14, jQ <j...@s...pl> wrote:

> [...]
    > Netii za usługę dostępu do internetu. Czy w związku z tym mogę odliczyć
    > faktury od TPSA - w końcu bez tej linii telefonicznej internet by nie

    Nie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2009-02-14 13:40:43
    Od: jQ <j...@s...pl>

    Dnia sobota, 14 lutego 2009 14:16, człowiek imieniem Wojciech Bancer
    o treści:

    > Nie.

    Może uściślę. Na pierwszej fakturze mam pozycje:

    opłaty jednorazowe - PKWiU 64.2, na kwotę 8,20 zł
    opłaty miesięczne - PKWiU 64.20.1 na kwotę 82,62 zł
    Rabaty - 45,08 zł
    Wszystko kwoty netto

    Poniżej jest zestawienie usług:
    Internet - aktywacja : 8,20 zł
    Internet - abonament : 13,77 zł
    Internet - abonament : 68,85 zł
    Rabat na abonament : 45,08 zł (kwoty netto)

    Ile zatem mogę odliczyć od tej faktury? 37,54 + VAT, czy 45,74 + VAT?

  • 4. Data: 2009-02-14 15:20:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-14, jQ <j...@s...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > Rabat na abonament : 45,08 zł (kwoty netto)
    >
    > Ile zatem mogę odliczyć od tej faktury? 37,54 + VAT, czy 45,74 + VAT?

    Tyle ile wydajesz na *użytkowanie* sieci. Żadnych instalacji, aktywacji,
    usług telefonicznych (no chyba że to dostęp wdzwaniany, to koszt dostępu
    na ten numer by IMHO przeszedł), prądu (bo bez prądu też nie ma netu),
    czy innych rzeczy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2009-02-14 15:36:53
    Od: jQ <j...@s...pl>

    Dnia sobota, 14 lutego 2009 16:20, człowiek imieniem Wojciech Bancer
    o treści:

> [...]
    > usług telefonicznych (no chyba że to dostęp wdzwaniany, to koszt dostępu
    > na ten numer by IMHO przeszedł), prądu (bo bez prądu też nie ma netu),
    NIe wiem, czy czasem tego nei zlikwidowali, ale do niedawna W Neostradzie
    można było nie mieć telefonu i płacić wyłącznie 35, czy jakoś tak, złotych
    za "utrzymanie łącza". I to szło na jednej fakturze. Rozumiem, że tych 35
    zł się tak samo nie odlicza, tak?