  • 1. Data: 2002-03-11 07:11:24
    Temat: Ulga na remont i modernizację a moment poniesienia wydatku
    Od: "grzegce" <g...@p...onet.pl>

    Czesc,

    1. W 2001 roku dokonalem zakupu okien, faktura Vat wystawiona w lipcu 2001
    roku, widnieje na niej adnotacja "sposób zapłaty: kredyt i numer umowy"
    kredyt spłacany jest w 12 ratach miesięcznych. W 2001 roku spłaciłem 5 rat,
    w 2002 roku pozostało mi 7 rat.

    Czy mogę odliczyć w 2001 roku całość, czy jedynie te 5 rat ktore
    uregulowalem w 2001 roku

    2. 28 grudnia kupiłem panele podłogowe, wystawiono fakturę VAT w której
    termin zapłaty to 14 dni, mam kwit z banku z datą 10 stycznia 2002.

    Czy mogę odliczyć wydatki w roku 2001 czy też 2002.