  • 1. Data: 2007-09-29 08:09:52
    Temat: Ulga odsetkowa a malzenstwo
    Od: david vabia <v...@g...eta.pl>

    Witam

    Prosze o pomoc bo nie moge nigdzie tego znalezc (w formie przystepnej).
    Moja przyszla malzonka przez jakis czas wykorzystywala ulge odetkowa.
    Teraz ja chce zaczac korzystac z tej ulgi (inne mieszkanie, kupione
    tylko przeze mnie). I pytanie: czy ulga mi przysluguje czy tez, ze
    wzgledu na zone, juz nie? To co znalazlem na sieci to, ze nie
    przyslugiwalaby gdy moja lepsza polowa korzystala z ulgi budowlanej lub
    remontowej ale czy to samo dotyczy ulgi odestkowej?

    Z gory dziekuje za odpowiedz
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-09-29 19:06:04
    Temat: Re: Ulga odsetkowa a malzenstwo
    Od: Kudlaty <n...@n...pl>

    W Sat, 29 Sep 2007 10:09:52 +0200, david vabia <v...@g...eta.pl>
    napisal:

> [...]
    >przyslugiwalaby gdy moja lepsza polowa korzystala z ulgi budowlanej lub
    >remontowej ale czy to samo dotyczy ulgi odestkowej?

    Ulga odsetkowa juz w tym roku nie istnieje. Chyba ze zakupiles przed
    koncem roku i masz rozdzielnosc majatkowa to tak.

  • 3. Data: 2007-10-02 16:50:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    david vabia wrote:
    > Uz.ytkownik Kudlaty napisa?:
    >
    > Dzieki. Mieszkanie kupione w zeszlym roku wiec ten warunek jest
    > spelniony. Jeszcze jedno pytanie: jak rozdzielnosc majatkowa wplywa na
    > rozliczeanie sie z podatkow? Musimy rozliczac sie osobno?

    tak.

  • 4. Data: 2007-10-02 16:53:07
    Od: david vabia <v...@g...eta.pl>

    Uz.ytkownik Kudlaty napisa?: