  • 1. Data: 2004-02-14 12:38:58
    Temat: Ulga odsetkowa od kredytu
    Od: "Dymol" <u...@w...pl>

    Mam zamiar kupić dom od developera w 2004 roku, na zakup którego chcę
    zaciągnąć kredyt w banku. Pozwolenie na budowę zostało wydane w 2003 roku.
    Odbiór domu ma nastąpić jeszcze w 2004 roku. Czy mogę skorzystać z ulgi
    odsetkowej od kredytu? Czy muszę spełnić jakieś dodatkowe warunki? Jak
    sytuacja przedstawia się, gdy kupuję dom od osoby prywatnej?

    pzdrw Dymol

    PS Szukałem w archiwum, ale nie znalazłem żadnych konkretnych i
    potwierdzonych informacji.