  • 1. Data: 2005-11-02 10:09:56
    Temat: Ulga odsetkowa vs remontowa
    Od: your<y...@o...pl>

    Prosze mi doradzic. Zakonczylismy budowe z odbiorem w 2004 roku. Skorzystalismy
    juz z ulgi odsetkowej. Czy w 2005 moge juz sorzystac z ulgi Remontowej ( np.
    naprwaiajac zle zrobiony dach nad garazem lub domem?)
    Porsze o odpwiedz czy nalezy mi sie ta Ulga?
    Ps. Nie nabylismy prawa wczesniej do Duzej ulgi budowlanej...
    Dzieki

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-11-25 10:33:06
    Temat: Re: Ulga odsetkowa vs remontowa
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "your" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > np.
    > naprwaiajac zle zrobiony dach nad garazem
    tylko to

    > Porsze o odpwiedz czy nalezy mi sie ta Ulga?
    > Ps. Nie nabylismy prawa wczesniej do Duzej ulgi budowlanej...

    Nie ma przeciwskazań do skorzystania z ulgi remontowej po odsetkowej.
    Warunek: dom oddany do użytkowania.

    --
    Pozdrawiam

    To tylko moje prywatne opinie