    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ulga prorodzinna na pracującego studenta
    Date: Fri, 5 Mar 2010 18:57:20 +0100

    Witam.

    Złożyłem już PIT-a 37. Rozliczam się wspólnie z żoną. Mój syn studiuje. Ma
    23 lata i jest na 4 roku studiów. W 2009 roku pracował. Przychód miał
    3200zł, ale po odliczeniu kosztów uzyskania przychodu zostało 2500zł, więc
    cały zapłacony podatek(około 460zł) ma do zwrotu. I tu mam dwa pytania:

    1. Czy w związku z tym należy mi się ulga prorodzinna na niego (ta na
    dziecko)?
    2. Jeśli tak, to jak teraz zrobić korektę mojego pitu? Na jakim druku?

    Pozdrawiam.
    Ajgor