  • 1. Data: 2004-03-27 20:49:30
    Temat: Ulga remontowa i utylizacja poszycia eternitowego
    Od: piotrek <p...@r...net.pl>

    Witam,

    Oczywiscie pogooglowałem, ale bez rezultatu.

    Dlatego mam pytanie:
    Czy w ramach ulgi remontowej mozna odliczyć koszt wymiany poszycia
    eternitowego opisany w fakturze VAT jako:

    Wykonanie usługi demontażu dachu
    Zapakowanie, transport i utylizacja eternitu z posesji przy ulicy ...

    Dodam dla ułatwienia, że istnieje ustawowy obowiązek utylizacji odpadów
    azbestowych (eternit) wyłącznie przez uprawnione do tego firmy.
    Tak więc, chcąc wymienić poszycie dachowe z eternitu *musiałem* ponieść
    koszty demontażu, zapakowania, transportu i utylizacji.

    ----

    Przy okazji jeszcze jedno pytanie.

    Czy w ramach ulgi remontowej można odliczyć koszt instalacji odkurzacza
    centralnego (trwale związany z konstrukcją budynku).

    Wydaje się, że nie - no chyba że podciągnąć to pod instalacje sanitarne.

    A może jednak można odliczyć?

    Pozdrawiam

    Piotrek

  • 2. Data: 2004-03-29 18:37:16
    Od: piotrek <p...@r...net.pl>

    piotrek wrote:
> [...]
    > centralnego (trwale związany z konstrukcją budynku).
    >
    > Wydaje się, że nie - no chyba że podciągnąć to pod instalacje sanitarne.

    Nikt nie wie? :-(

    Pozdrawiam

    Piotrek