  • Data: 2005-04-18 06:40:03
    Temat: Ulga remontowa - klamki i inne
    Od: Janusz <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zbliza sie koniec kwietnia, wiec... trza sie rozliczyc z rocznego;)

    jesli chodzi o klamki to google wypluwa tylko jeden watek z
    odpowiedzia: "tak" :) Wiec pewnie mozna...
    ALe nie wiem czy ma znaczenie czy kalmki sa do drzwi wewn. czy zewn.
    Zamek do drzwii - mozna odliczyc...
    A jak z wkladka bebenkowa do drzwii?

    No i jesli chodzi o folie samoprzylepna do mebli, to wiem, ze nie
    mozna. Tak samo jak obzezy meblowych. A co z plyta wiorowa, pocieta
    na wymiar wneki do zabudowy?

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz