  • 1. Data: 2006-01-29 09:43:44
    Temat: Ulga remontowa w TBS?
    Od: "T.A.M." <p...@N...pl>

    Witam,
    w zeszłym roku zamieszkaliśmy w mieszkaniu TBS. Dokonaliśmy kilku
    modernizacji: kabina prysznicowa zamiast wanny, malowanie ścian...
    Czy możemy odliczyć wydatki na ten cel w ramach ulgi remontowej?

    Wiem, że nie można odliczyć wydatków na fundusz remontowy a jak jest z ulgą
    remonotwą?

  • 2. Data: 2006-01-29 15:31:53
    Temat: Re: Ulga remontowa w TBS?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    T.A.M. wrote:
> [...]
    > Czy możemy odliczyć wydatki na ten cel w ramach ulgi remontowej?
    >
    > Wiem, że nie można odliczyć wydatków na fundusz remontowy a jak jest z ulgą

    Tak, możecie odliczyć. To że mieszkanie nie jest waszą własnością nie ma
    znaczenia.
    Znaczenie ma to, że macie tytuł prawny do lokalu. Nie wiem co tam jest
    akurat w przypadku TBS. Umowa najmu, czy coś innego.