  • 1. Data: 2006-03-13 21:30:20
    Temat: pit-o - internet
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    Witam,
    chciałbym się dowiedzieć czy ulga "internetowa" będzie obowiązywała w
    obecnym roku podatkowym (2006, rozliczenie w kwietniu 2007)? Jeśli
    tak, to czy mogę odliczyć sobie usługę iPlus ("nieograniczony dostęp
    do Internetu") świadczoną przez Plus GSM (60zł/msc)? Jeśli tak, to
    jakie dokumenty powinien wystawiać mi Plus - rachunek, fakturę? Jakie
    informacje powinny być zawarte w dokumentach, żeby US się nie czepiał?
    I jeszcze jedno - iPlus to usługa chyba nieprzypisana do lokalu (i o
    to chodzi :-)) - czy jest to jakiś problem?

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 2. Data: 2006-03-14 00:26:53
    Temat: Re: pit-o - internet
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Bremse wrote:
    > Witam,
    > chciałbym się dowiedzieć czy ulga "internetowa" będzie obowiązywała w
    > obecnym roku podatkowym (2006, rozliczenie w kwietniu 2007)?
    Wszystko wskazuje na to, że będzie.

> [...]
    > I jeszcze jedno - iPlus to usługa chyba nieprzypisana do lokalu (i o
    > to chodzi :-)) - czy jest to jakiś problem?

    No właśnie z racji tego nieprzypisania problem jest.
    Nie odliczysz, bo to ma być internet w miejscu zamieszkania, iPlus
    takowym nie jest.

    Ja własnie o takiej interpretacji słyszałem. Możliwe, że jak ktoś to
    rozdmucha to może zmienią.