  • 1. Data: 2003-04-23 19:06:01
    Temat: Umowa Zlecenie + DG a składki ZUS
    Od: "Krzysztof Machała" <k...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam pytanie.
    Prowadzę DG i jestem zatrudniony na umowę zlecenie do końca br. odprowadzane
    są od niej wszystkie składki ZUS kwota umowy to 200 zł Brutto. Temat umowy
    zlecenia nie pokrywa się z wpisem do ewidencji DG. Czy w takim przypadku
    mogę skorzystać z prawa wyboru z którego tytułu ubezpieczenia muszę
    odprowadzać składki emerytalno-rentowe? Czy wystarczy że odprowadzane są one
    z umowy zlecenia a z DG tylko Kasa Chorych?

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2003-04-24 01:52:57
    Temat: Re: Umowa Zlecenie + DG a składki ZUS
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Krzysztof Machała -----###
> [...]
    > odprowadzać składki emerytalno-rentowe? Czy wystarczy że odprowadzane są one
    > z umowy zlecenia a z DG tylko Kasa Chorych?

    możesz wybrać zlecenie i z działalności płacić tylko zdrowotne

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...