  • 1. Data: 2003-04-23 15:50:27
    Temat: Odpisanie gruzu od podatku
    Od: "Pinio" <o...@p...onet.pl>

    czy mozna sobie odpisac od podadtku majac mala ulge budowlana wywoz
    gruzu z budowy ?

    Dziekuje za odpowiedz pozdrawiam Grzegorz

  • 2. Data: 2003-04-24 14:23:41
    Temat: Re: Odpisanie gruzu od podatku
    Od: "Pinio" <o...@p...onet.pl>

    Więc widzę że sam muszę odpowiedzieć sobie na pytanie, dzisiaj po wizycie w
    US dostałem odpowiedź , żę TAK - odlicza się wywóz gruzu z placu budowy - bo
    niewątpliwie gruz jest związany z budową :)

    Pozdrawiam