  • 1. Data: 2003-04-23 17:56:28
    Temat: Jeszce raz odliczenia remontowe
    Od: "CIAho" <ciahol@_wywal_poczta.onet.pl>

    Witam ponownie.

    ...i ponownie lamersko zapytam (jeszcze tylko kilka dni ;)):
    Obliczam właśnie ulgę remontową. Mam na fakturze
    pozycję "zest. nat. biała" co jeśli dobrze pamiętam
    oznacza "zestaw natryskowy", czyli t.zw. słuchawka
    natryskowa z wężem i uchwytem mocującym do ściany.

    Mogę odliczyć w uldze remontowej, czy ryzykowne,
    albo niemożliwe? :)

    pozdry
    Ciah:o)

  • 2. Data: 2003-04-24 19:13:52
    Temat: Odp: Jeszce raz odliczenia remontowe
    Od: "Urko" <a...@w...pl>

    czesc wlasnie siedze nad pitem
    i mam dokładnie ten sam problem
    ze słuchawką natryskową
    tylko że u mnie na f-rze jeszcze dziwniej jest napisane:
    s511 chr zestaw 3str

    czy dotarłeś do tego czy można czy nie?

    --
    Urko vs Andre
    UIN ICQ 137205566

  • 3. Data: 2003-04-24 19:47:29
    Temat: Re: Jeszce raz odliczenia remontowe
    Od: "CIAho" <ciahol@_wywal_poczta.onet.pl>

    "Urko" <a...@w...pl> se napisał(a)
    > czesc wlasnie siedze nad pitem
    > i mam dokładnie ten sam problem
    > ze słuchawką natryskową
    > tylko że u mnie na f-rze jeszcze dziwniej jest napisane:
    > s511 chr zestaw 3str

    U mnie "s100 zest. nat. biała" :)))))))
    Masz chyba nowszej generacji i z wyższej półki. ;)

    > czy dotarłeś do tego czy można czy nie?

    Nie. :(
    I widzę, że nikt nie wie. Chyba to wykreślę. :-/

    pozdry
    Ciah:o)

  • 4. Data: 2003-04-24 23:09:56
    Od: "kurdebalans" <k...@h...pl>

    Użytkownik "CIAho" <ciahol@_wywal_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > "Urko" <a...@w...pl> se napisał(a)
    >
    > U mnie "s100 zest. nat. biała" :)))))))
    > Masz chyba nowszej generacji i z wyższej półki. ;)

    > Nie. :(
    > I widzę, że nikt nie wie. Chyba to wykreślę. :-/

    A dlaczego nie ?
    Jest to zakończenie instalacji wodociągowej. Stanowiące komplet
    z baterią łazienkową i integralne jej wyposazenie. (bateria-armatura trwale
    umocowana)
    [kurdebalans]

  • 5. Data: 2003-04-25 18:55:20
    Od: "Urko" <a...@w...pl>

    Użytkownik CIAho <ciahol@_wywal_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b89f0f$5kh$...@n...onet.pl...
    > "Urko" <a...@w...pl> se napisał(a)
    >
    > U mnie "s100 zest. nat. biała" :)))))))
    > Masz chyba nowszej generacji i z wyższej półki. ;)

    > Nie. :(
    > I widzę, że nikt nie wie. Chyba to wykreślę. :-/

    dziś rozmawiałem ze "swoim" USem i Pani bardzo pewni powiedziała TAK

    --
    Urko vs Andre
    UIN ICQ 137205566

  • 6. Data: 2003-04-25 18:56:21
    Od: "CIAho" <ciahol@_wywal_poczta.onet.pl>

    "Urko" <a...@w...pl> se napisał(a)
    > dziś rozmawiałem ze "swoim" USem i Pani bardzo pewni powiedziała TAK

    wcześniej 'kurdebalans' też potwierdził,
    znaczy jesteśmy 'do przodu'. ;))

    pozdry
    Ciah:o)