eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUmowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z niewydajnym pracownikiem? › Umowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z niewydajnym pracownikiem?
    From: Sokratex <s...@o...pl>
    Subject: Umowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z
    niewydajnym pracownikiem?
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Wed, 2 Aug 2006 14:21:42 +0200

    1 stycznia zatrudniłem pracownika na okres próbny. Umowa skończyła się
    30 kwietnia 2006. Od 1 maja 2006 podpisałem z pracownikiem umowę na czas
    określony do 30 kwietnia 2007 i nie dodałem klauzuli o 2 tygodniowym okresie
    wypowiedzenia. Czy istnieje jakiś sposób, aby teraz zwolnić pracownika?
    Pracownik nie zgadza się na porozumienie stron - czy muszę czekać
    aż wygaśnie umowa na czas określony? Jest handlowcem ale jego sprzedaż
    jest obecnie taka, że nie zarabia na własną pensję.

    Pozdrawiam.