    From: "castrol" <c...@p...gda.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Umowa o dzieło
    Date: Thu, 24 Jul 2003 09:35:08 +0200

    Mam pytanko podpisuje z urzedem marszałkowskim umowę o dzieło na robotę ale
    nie bedę jej sam wykonywał bedą pracować dla mnie dwie osoby. Jak ma to
    rozliczyc czy osoba fizyczna może wypisać umowę o dzieło. Jak wtedy z
    dochodem jak bym wypisał to się odejmuje od tej którą ja dostane. Prowadzę
    działalnośc gospodarczą jako osoba fizyczna czy mozna to puscic przez firmę
    tz oni by wystawili mi rachunek na firmę a ja bym miał umowę o dzieło

    Dzieki za pomoc