  • 1. Data: 2004-07-26 06:48:54
    Temat: Umowa o dzieło
    Od: "CBM TEST" <c...@c...com.pl>

    Witam,
    dawno nie sporządzałem umów o dzieło i obawiam się, że trochę się w tej
    sprawie pozmieniało,
    Czy wiecie może czy coś takiego jeszcze istnieje?
    A jeśli tak to czy dalej można odpisać 50% jako koszty uzyskania?
    I co jest z tym VAT'em od umów tego typu o którym kiedyś było głośno?
    dzięki za pomoc
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-28 21:15:43
    Temat: Re: Umowa o dzieło
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Jul 2004, CBM TEST wrote:

    >+ Witam,
    >+ dawno nie sporządzałem umów o dzieło i obawiam się, że trochę się w tej
    >+ sprawie pozmieniało,
    >+ Czy wiecie może czy coś takiego jeszcze istnieje?

    Owszem, Kodeks Cywilny przerobili. Ale aż tak żeby UoD wykreślić
    to nie ;)

    >+ A jeśli tak to czy dalej można odpisać 50% jako koszty uzyskania?

    E tam. To NIE przy umowie o dzieło - 50% KUP jest przy "przychodach
    z praw majątkowych w tym praw autorskich". *Jeśli* *przypadkiem* "dzieło"
    jest na przykład utworem - to AFAIK nie ma przeciwwskazań... Rząd
    myslał nad sytuacją ;) ale koniec końców AFAIK nie skreślił !

    >+ I co jest z tym VAT'em od umów tego typu o którym kiedyś było głośno?

    A weź ty i poczytaj archiwum: groups.google.pl -> zaawansowane szukanie !
    "Nikt nic nie wie" !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)