  • 1. Data: 2004-07-25 21:17:46
    Temat: DEK. VAT7K - KOREKTA
    Od: "Dzejk" <m...@r...strefa.pl>

    jak za 1 kw. to czy na nowym druku?
    dz

  • 2. Data: 2004-07-25 21:19:34
    Temat: Re: DEK. VAT7K - KOREKTA
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <m...@r...strefa.pl> napisal(a):
    > jak za 1 kw. to czy na nowym druku?

    Moim zdaniem na takim samym, jak korygowana deklaracja.

    P.S. Wiesz, że to 99% kontrola? ;-) I to nieraz taka, że jeśli
    zamarudzisz w drodze z urzędu, to będzie przed Tobą (ja tak miałem ;-).
    Wyprostuj wszystkie niejasności przed złożeniem tej korekty...
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-07-26 05:46:51
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem na takim samym, jak korygowana deklaracja.

    Ja korektę składałem na starym i było ok.

    > P.S. Wiesz, że to 99% kontrola? ;-) I to nieraz taka, że jeśli
    > zamarudzisz w drodze z urzędu, to będzie przed Tobą (ja tak miałem ;-).
    > Wyprostuj wszystkie niejasności przed złożeniem tej korekty...

    Czyli jednym słowem "przygotuj się na wszelki wypadek".
    Ale z tym 99% to bym nie przesadzał - wszystko zależy od urzędu i przede
    wszystkim od Ciebie - do korekty napisz ciekawy elaborat w jakich
    okolicznościach składasz korektę, co się na to złożyło, powołaj się na art.
    16 KKS, jeżeli to dotyczy sprzedaży to przygotuj się na ewentualne
    dostarczenie rejestrów vat PRZED i PO korekcie.

    Podatnik ma prawo do korekty i nie rezygnowałbym z tego - kiedyś była już na
    ten temat dyskusja - jeżeli już, po kontroli dowiesz się co ewentualnie
    robisz nieprawidłowo i spać możesz spokojnie.

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 4. Data: 2004-07-26 06:53:13
    Od: "Dzejk" <m...@r...strefa.pl>

    ALE nowy wzóre dek vat7k obowiazuje od kwietnia, a dek za 1 kw powinna byc
    zrobiona w maju /korekta dotyczy wydluzenia o 1 mies 1 kw./.
    dz

  • 5. Data: 2004-07-26 10:46:13
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > ALE nowy wzóre dek vat7k obowiazuje od kwietnia, a dek za 1 kw powinna byc
    > zrobiona w maju /korekta dotyczy wydluzenia o 1 mies 1 kw./.

    Nowy wzór obowiązuje przy rozliczeniu za miesiąc maj. Za miesiące I-IV
    włącznie - stara deklaracja. Czyli w maju składałeś starą deklarację za
    "czteromiesięczny kwartał".
    T.