  • 1. Data: 2004-11-08 10:25:34
    Temat: Podatek od spadku
    Od: "Ania" <a...@w...go2.pl>

    Witam.

    Orientujecie się w jakiej wysokości płaci sie podatek od spadku ? (spadek z
    zagranicy - nie wiem czy to ma znaczenie). I jeszcze jedno, czy oprócz
    podatku od spadku powinnam w formularzu PIT wykazać go jako dochód i jeszcze
    raz zapłacić podatek? Nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać.

    Pozdrawiam

    Ania

  • 2. Data: 2004-11-08 21:19:54
    Temat: Re: Podatek od spadku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Nov 2004, Ania wrote:
    [...]
    >+ Orientujecie się w jakiej wysokości płaci sie podatek od spadku ?

    www.podatki.pl
    Zarejestrować się (za darmo).
    Ustawa o podatku od spadków.
    Jest tabelka, nie będę cytował :)

    >+ zagranicy - nie wiem czy to ma znaczenie). I jeszcze jedno, czy oprócz
    >+ podatku od spadku powinnam w formularzu PIT wykazać go jako dochód

    Ten sam adres.
    Ustawa o podatku dochodwym.
    Przeczytać że "nie dotyczy dochodów objętych podatkiem od spadków" :)

    UWAGA: jak zza granicy to MOŻE go dotyczyć CZASAMI podatek w TAMTYM
    państwie. Pytać ichnich fachowców :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)