  • 1. Data: 2004-11-08 09:57:24
    Temat: data sprzedaży - pełna?
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

    wystawiam duplikat faktury sprzedażowej i autoamtycznie z programu drukuje
    się :
    data wyst. duplikatu 08/10/2004
    data wyst. faktury 30/12/2003
    data sprzedaży 2003/12

    pytanie brzmi: czy data sprzedaży winna zawierać także dzień?

    klient odrzucił duplikat - bo uwaza ze data sprzedaży jest niepełna.
    czy to oznacza,ze mam wystawić noty korygujące do wszystkich duplikatów
    wystawianych w tym roku?

    gdyby było miesiąc sprzedaży - to ok., ale drukuje się data sprzedaży....

    L.

  • 2. Data: 2004-11-08 10:47:09
    Temat: Re: data sprzedaży - pełna?
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    L. pisze:

> [...]
    > wystawianych w tym roku?
    >
    > gdyby było miesiąc sprzedaży - to ok., ale drukuje się data sprzedaży....

    jesli powinna przy fakturze, powinna i przy duplikacie.....

    A powinna "z wyjatkami"

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-11-08 12:40:10
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 8 Nov 2004 10:57:24 +0100, w <cmng25$68f$1@nemesis.news.tpi.pl>, "L."
    <r...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > klient odrzucił duplikat - bo uwaza ze data sprzedaży jest niepełna.
    > czy to oznacza,ze mam wystawić noty korygujące do wszystkich duplikatów

    Jak klienta marudny, to dopisz ręcznie i parafuj.

    --
    http://attenuation.net/files/iq.htm :)

  • 4. Data: 2004-11-08 12:50:56
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    >Jak klienta marudny, to dopisz ręcznie i parafuj.

    do faktury juz nie mam dostepu - wysłane zostały do innego miasta.
    klienci sa gorsi niż UKS czasami ....

    mam nauczke.... wszystko ma byc zgodnie z ustawą.... żadnych uproszczeń w
    dacie....

    L.