    From: m...@g...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Umowa o dzielo a ubezpieczenie - WAZNE
    Date: Tue, 03 Sep 2002 19:36:02 GMT

    Witam,
    mam pytanie.
    Zatrudnilem opiekunke do dziecka z agencji swiadczacej takie uslugi
    (na razie okres 1 miesiac na probe).
    Kobieta do dziecka przyslana przez agencje ma podpisana umowe o dzielo
    z ta firma (tez na miesiac).
    Pytanie:
    - czy ona ma ubezpieczenie zdrowotne?
    - co z pozostalymi ubezpieczeniami (emerytalne itp.)
    Mnie wlascicielka agencji powiedziala, ze opiekunka bedzie miala pelne
    swiadczenia (w tym zdrowotne). Z kolei jej ksiegowa dzis opiekunce
    powiedziala, ze nie przysluguje jej ubezpieczenie.
    Jak to jest: - czy agencja odprowdza skladki za opiekunke czy nie.
    To wazne, bo ja place agencji prawie dwa razy wiecej niz opiekunka
    otrzymuje netto - wiec gdzie sa te pieniadze?
    Bardzo prosze o odpowiedz.
    Mariusz,
    m...@g...pl