  • 1. Data: 2005-03-10 00:16:59
    Temat: Umowa o dzieło - koszty uzyskania
    Od: "wik" <w...@k...chip.pl>

    Ile wynosza i od czego zaleza wyokosci kosztow uzyskania przychodow przy
    umowie o dzielo?

    Pozrawiam.
    wik

  • 2. Data: 2005-03-10 00:22:05
    Temat: Re: Umowa o dzieło - koszty uzyskania
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    wik wrote:
    > Ile wynosza i od czego zaleza wyokosci kosztow uzyskania przychodow przy
    > umowie o dzielo?

    a) zryczałtowane : od ustawy; 20%
    b) faktycznie poniesione: od umiejętności wykazania, że takie były;

  • 3. Data: 2005-03-10 08:09:38
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > a) zryczałtowane : od ustawy; 20%
    > b) faktycznie poniesione: od umiejętności wykazania, że takie były;

    Np. jeśli jesteś tłumaczem i przenosisz prawa autorskie na zleceniodawcę, to
    50%.
    Boa.

  • 4. Data: 2005-03-10 10:09:46
    Od: "_rek" <pio rek@wp.pl>

    Użytkownik "wik" <w...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Ile wynosza i od czego zaleza wyokosci kosztow uzyskania przychodow przy
    > umowie o dzielo?

    jaka jest podst prawna

  • 5. Data: 2005-03-10 10:17:49
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 10 mar o godzinie 11:09, na pl.soc.prawo.podatki, _rek napisał(a):

    > jaka jest podst prawna

    Pytasz ... pytającego?
    Naucz się postować.

    --
    Herbi
    10-03-2005 11:17:47

  • 6. Data: 2005-03-10 10:32:13
    Od: "_rek" <pio rek@wp.pl>

    > Np. jeśli przenosisz prawa autorskie na zleceniodawcę, to
    > 50%.

    a gdzie jest taki zapis bo się trochę nie orintuję a łapał bym się:)

  • 7. Data: 2005-03-10 11:29:10
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > a gdzie jest taki zapis bo się trochę nie orintuję a łapał bym się:)

    Ojej, nie wiem, gdzie jest. Mi mój zleceniodawca tak liczy, poza tym tak
    twierdzi archiwum pl.soc.prawo.podatki. Poszukaj, ew. zadaj pytanie w nowym
    wątku - może ktoś poda źródło.

    Boa.

    P.S. Zerknij w PIT-37, tam w części, gdzie wpisujesz przychód, jest napisane
    "...jak mówi atykuł xx ustawy xx" - spójrz, o jakim artykule mowa w rubryce
    dotyczącej dzieł autorskich (czy praw autorkich - nie mam PITa przed sobą).