  • 1. Data: 2005-03-09 22:38:05
    Temat: zas a dzialalnosc gospodarcza
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    jak jest naprawde
    mam zamiar zalozyc firme 1-no osobowa
    i teraz jakie skladki beda placic na zus?
    czy bedzie to kwota rzedu 700-800 zł czy tylko wchodzi w rachube skadka
    minimalna na zus 200 cos chyba wynosi
    dzieki za wszelkie info

  • 2. Data: 2005-03-09 22:38:36
    Temat: Re: zas a dzialalnosc gospodarcza
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    chodzi o ZUS oczywiscie
    :]

  • 3. Data: 2005-03-10 07:24:46
    Od: "admin" <h...@o...pl>

    Jezeli pracujesz i masz oplacane skladki to przy zakladaniu dzialalnosci
    zaplacisz tylko zdrowotne
    http://www.zus.pl/ubezpie/podstawa.htm

  • 4. Data: 2005-03-10 09:21:29
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    no dobrze ale jezeli dzialalnosc jest jedyna forma dochodu wlasciciela?
    to jak wtedy sie ksztaltuje skladka?

  • 5. Data: 2005-03-10 10:07:48
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 10 mar o godzinie 10:21, na pl.soc.prawo.podatki, zasit napisał(a):

    > no dobrze ale jezeli dzialalnosc jest jedyna forma dochodu wlasciciela?
    > to jak wtedy sie ksztaltuje skladka?

    Różnie ;0
    http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm

    --