  • Data: 2008-03-07 11:53:12
    Temat: Umowa o dzieło, student, PIT
    Od: corium <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem studentem. Przez ostatni rok wykonywałem umowy o dzieło dla
    dwóch firm. W tym miesiącu otrzymałem od nich PITy-11. Mam do Państwa
    pytanie: Czy muszę dodatkowo składać zeznanie podatkowe, czy wszystko
    już jest "załatwione" przez te fitmy ?

    Pytanie dodatkowe: Czy w zwiazku z tym, że mam 23 lata i jestem
    studentem (zaocznie) i płacę 3200 czesnego rocznie (wpłaty są
    dokonywane z konta rodziców) ponoszę koszty dojazdu na uczelnię oraz
    urządzam mieszkanie, przysługują mi jakieś zwroty podatku ?. Jeśli to
    ma znaczenie to rok temu ukończyłem studia inżynierskie, a teraz
    kontynuuję je na uzupełniajacych.

    Z góry dziękuję za pomoc.