  • 1. Data: 2004-01-14 10:56:41
    Temat: Umowa o wspolpracy z zagranicznym pracodawca - Freelance Agreement
    Od: Phyt0n <n...@k...plo.pl>

    mam mozliwosc podjecia wspolpracy z zagranicznym pracodawca, konkretnie
    tajwanskim, przebywajac tutaj w polsce. w umowie jest taka klauzula:
    "You shall be fully responsible for all expenses, costs, and/or taxes,
    including but not limited to taxes imposed on its incomes deriving from
    services rendered hereunder, related with its translation services to
    this firm, unless explicitly agreed by this firm otherwise."

    Rozmawialem na ten temat z osoba od nich i ona powiedziala mi, ze jako
    takiego nie bedzie zadnego zgloszenia do polskich organow, ze ja
    wspolpracuje z nimi ... czyli praktycznie jedynym sladem beda wplywy na
    konto bankowe.

    jak to sie ma wogole do polskiego prawa? polska ma podpisana z chinami
    umowe o unikaniu podwojnego opodatkowania, ale nie wiem jak z tajwanem
    ... jednak ta umowa to chyba nic do sprawy nie wnosi ... :)

    czyli ogolnie mowiac co sie moze stac jesli to zglosze a co jesli nie
    zglosze?

    /Phyt0n