  • 1. Data: 2004-01-14 09:31:14
    Temat: Księgowość i rozliczenia tanio
    Od: "xxx" <c...@p...onet.pl>

    Magister Ekonomii podejmie się prowadzenia księgowości oraz rozliczeń z
    Urzędem /Skarbowym i ZUS w małej firmie z terenu województwa opolskiego lub
    śląskiego.
    Kontakt tel. kom: 0 607 209 749
    Tylko poważne oferty

  • 2. Data: 2004-01-14 10:50:04
    Temat: Re: Księgowość i rozliczenia tanio
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik xxx napisał:

    > Magister Ekonomii podejmie się prowadzenia księgowości oraz rozliczeń z

    Spamer i do tego niedouczony. Ślicznie...

    A numer świadectwa MF poprosimy!

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-01-14 11:12:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Jan 2004, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik xxx napisał:
    [...]
    >+ A numer świadectwa MF poprosimy!

    ...pewnikiem nie ma, on nie pisał że umowa o pracę go nie
    interesuje ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-01-19 14:44:58
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Magister Ekonomii podejmie się prowadzenia księgowości oraz rozliczeń z
    > Urzędem /Skarbowym i ZUS w małej firmie z terenu województwa opolskiego
> [...]

    Mam poważną ofertę .. ale musisz mi podać cennik .. poważnie

    Jeśli określisz ile bierzesz na firmę z 18 pracownikami i 600 dokumentów
    miesięcznie a do tego przychód miesięczny 400.000 zł, 30 środków trwałych,
    eksport i 4 niepełnosprawnych oraz ciągłe dopłaty z sapard i phare to możemy
    rozmawiać.
    adres swój podam Ci dopiero po otrzymaniu tutaj na grupie ceny usługi .... w
    przeciwnym wypadku uznam ofertę za niepoważną a oferenta za .....

    pozdrawiam
    fart

  • 5. Data: 2004-01-20 11:39:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Jan 2004, fart wrote:

    >+ > Magister Ekonomii podejmie się prowadzenia księgowości [...]
    >+ Mam poważną ofertę .. ale musisz mi podać cennik .. poważnie

    Czekaj. Na początek stawiam mu konkretny zarzut: nie czyta
    uważnie :), nawet jeśli przyjąć że posty są "mało istotnymi
    dokumentami".
    Załóżmy optymistycznie że pomoże rozwiązać na grupie kilka
    trudniejszych przypadków z "real life" :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał, od czasu do czasu też "nieuważnie"...:])