    From: "Maciek." <w...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Umowa uzyczenia a odpis na cele remontowe
    Date: Wed, 18 Aug 2004 17:19:10 +0000 (UTC)

    Witam!
    Przepraszam, że nie przejrzałem tych tysięcy postów ale sprawa jest pilna.

    Za kilka dni przystąpię do remontu domu, który jest własnością mojego ojca.
    Jestem tam zameldowany ale to ponoć za mało, abym mógł odpisać ze swego
    dochodu w ramach ulgi na cele mieszkaniowe, tu konkretnie remont mieszkania.

    Wiem, że jeśli podpiszę z ojcem umowę użyczenia części domu, to wtedy będę
    mógł odliczyć koszty remontu. Pytanie końcowe brzmi: czy umowa z ojcem musi
    być spisana u notariusza, czy wystarczy, że będzie to zwykła umowa spisana
    na papierze.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi i jeszcze przepraszam za to, że po prostu nie
    mam czasu na przeglądanie google.

    Pozdrawiam,

    M.