    From: "Ewa K." <e...@W...go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Umowa zlecenie
    Date: Wed, 26 Jan 2005 18:03:58 +0100

    Prosze o rade ,od 6 miesiecy pracuje na umowe zlecenie ,pierwsza umowa byla
    na 6 miesiecy ,teraz na caly rok .Pracuje jako opiekunka w P.C.K. Zanim
    podjelam ta prace moj lekarz wypisal mi wniosek do sanatorium ,moge dostac
    skierowanie i chcialabym pojechac ,poniewaz bardzo dokucza mi kregoslup
    >praca ktora wykonuje nasilila te dolegliwosci.Nie wiem jak to zalatwic ,czy
    mam wziasc urlop ,czy zwolnienie lekarskie .Nie chce stracic pracy ,bo jest
    to moje jedyne zrodlo utrzymania ,ale chcialabym pojechac,bo zle sie
    czuje.Prosze o rade . Pozdrawiam Ewa