  • 1. Data: 2003-03-05 15:29:21
    Temat: Umowa zlecenie a ZUS!?
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Mam pytanie!
    Miałem pracę i płacili za mnie zus! Oprócz tego mam umowę zlecenie od której
    pracodawca płącił tylko zdrowotne. Straciłem pracę i załozyłem dziłąalność.
    Czy jeśli dalej będe miał umowę zlecenie tylko teraz będzie pracodawca
    płacił za mmnie pełen ZUS to nie muszę płacić ZUS od działalności?
    Podobno jest to możłiwe?! WIecie coś może na ten temat? Jakie są stawki ZUS
    dla umowy zlecenie?

    Jarek

  • 2. Data: 2003-03-07 16:14:12
    Temat: Re: Umowa zlecenie a ZUS!?
    Od: "Agata" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > płacił za mmnie pełen ZUS to nie muszę płacić ZUS od działalności?
    > Podobno jest to możłiwe?! WIecie coś może na ten temat? Jakie są stawki

    Ja też coś takiego słyszałam i znam osobę, która praktykuje coś podobnego.
    Umowa zlecenie dla picu ze znajomym (kwota niewielka), własna działalność i
    tylko zdrowotne

    Agata