  • 1. Data: 2004-02-16 11:17:51
    Temat: Uproszczona forma wplacania zaliczek na PD
    Od: "MK" <i...@o...pl>

    Witam,

    Mam watpliwosci odnosnie obliczenia zaliczki na PD przy wybraniu
    uproszczonej formy ich wplacania zgodnie z PDoF art. 44 ust. 6b. Otóz: w tym
    roku obowiazuje dochód za 2002 rok. I teraz watpliwosc moja jest taka: czy
    jesli prowadzilem DG w 2002 roku tylko przez 3 miesiace, to czy dochód
    dziele przez 12, czy tylko przez 3? Z lektury wspomnianego artykulu wynika,
    ze przez 12, ale ostatnio natknalem sie na website jakiegos US w Krakowie, z
    którego wynika, ze tylko przez 3!
    (http://www.usstaremiasto.fr.pl/pdp/dok4.htm) Jest to pewnikiem ich
    interpretacja - czy ona ma jakies podstawy? Jakie?

    I jeszcze pytanie: czy w oswiadczeniu skladanym w US (do 20 lutego!) mam
    okreslic wysokosc zaliczki, która bede placil?

    pozdrawiam,
    MK.