  • 1. Data: 2007-05-24 11:02:08
    Temat: Urzad Skarbowy a deklaracja VAT24 i brak umowy
    Od: "Andrzej" <a...@p...fm>

    Jestem wlascicielem auta zarejestrowanego w UE. Chce teraz
    zarejestrowac w Polsce na swoj adres zameldowania. Nie wybralem drogi jako
    mienie przesedlencze, bo z syna zrobie wspolwlasciciela auta. W Urzedzie
    Celnym oplacilem akcyze na podstawie wyceny auta przez urzednika. Poniewaz
    zgubilem umowe kupna sprzedazy i rachunek. Natomiast w Urzedzie Skarbowym
    nie chca mi przyjac deklaracji VAT-24 wraz z dokumentacja bo nie ma umowy
    kupna sprzedazy lub innego dowodu potwierdzajacego zakup. Argument za tym,
    ze Urzad Celny nie mial z tym problemu w koncu auto jest nadal
    zarejestrowane na mnie z oplaconym ubezpieczeniem itp.
    Czy ktos moze udzielic mi rady co zrobic ? w sytuacji w ktorej nie mam
    mozliwosci odnalezienia dokumentu a takze kontaktu z osoba od ktorej kupilem
    auto ponad rok temu.

    ----
    Andrzej

  • 2. Data: 2007-05-24 12:47:19
    Temat: Re: Urzad Skarbowy a deklaracja VAT24 i brak umowy

    Dnia 24-05-2007 o 13:02:08 Andrzej <a...@p...fm> napisał(a):

    > Natomiast w Urzedzie Skarbowym nie chca mi przyjac deklaracji VAT-24
    > wraz z dokumentacja bo nie ma umowy kupna sprzedazy lub innego dowodu
    > potwierdzajacego zakup.

    Nie wiem co trzeba dołączyć do VAT-24, ale nie mogą nie przyjąć deklaracji.
    Co najwyżej zosaniesz późnieju wezwany do uzupełnienia dokunetów.
    W ten sposób przez poanienke z okienka można się załapać na mandat,
    a babsztyl nawet grosza nie odda.