  • 1. Data: 2004-11-19 09:20:41
    Temat: Urzędy Skarbowe za granicą
    Od: "Dorcia" <d...@l...pl>

    Witam grupowiczów.
    Mam problem w odnalezieniu adresów urzędów skarbowych poza granicami naszego
    kraju, które zajmują się rozliczaniem podatku od wartości dodanej podatników
    z innych państw członkowskich, a konkretnie chodzi o urzędy (Niemiec,
    Austrii, Francji).
    Problem jest duży ja sądzę gdyż pracownicy Urzędów Skarbowych w naszym
    mieście nie są w posiadaniu w/w adresów.
    Proszę o pomoc, Dorota.

  • 2. Data: 2004-11-22 08:11:38
    Temat: Re: Urzędy Skarbowe za granicą
    Od: "Karpow" <n...@n...pl>

    Tutaj masz wszystkie urzędy skarbowe w Niemczech, musisz tylko wpisać kod
    pocztowy miasta i pojawi ci się odpowiedni urząd.
    http://bffweb1.bff-online.de/cgi-bin/gemfai.exe

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-11-22 11:23:24
    Od: "Dorcia" <d...@l...pl>