  • 1. Data: 2004-11-18 22:08:36
    Temat: amortyzacja za niepełny miesiac
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    amortyzuje auto uzywane od czterech miesiecy kwota odpisow comiesiecznych -
    316zl sprzedaje auto w danym miesiacu niekoniecznie na koniec miesiaca np w
    polowie albo 27 danego dnia. jak wyliczac proporcje 316/30 a pozniej mnozyc
    razy 27??

  • 2. Data: 2004-11-20 19:40:22
    Temat: Re: amortyzacja za niepełny miesiac
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    >nikt nie wie
    ???

  • 3. Data: 2004-11-22 04:06:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Nov 2004, jas wrote:

    >+ >nikt nie wie
    >+ ???

    Hm... jak osobowy to jest problem ;]
    Jak ciężarowy to prościej:
    IMHO - NIE amortyzować (tego miesiąca).
    Przecież bez sensu, wynik rachunkowy kosztu będzie TEN SAM !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 4. Data: 2004-11-22 08:30:52
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 11/22/2004 5:06 AM, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > IMHO - NIE amortyzować (tego miesiąca).

    Nienienie - art. 22h ust. 1 pkt. 1 updf

    --
    gefragt

  • 5. Data: 2004-11-22 20:45:41
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    > Hm... jak osobowy to jest problem ;]

    No właśnie niestety ale osobowy

    > IMHO - NIE amortyzować (tego miesiąca).

    już po fakcie bo zamortyzowałem i wyszło tak 300/30*26dni

  • 6. Data: 2004-11-24 21:55:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Nov 2004, du hast mich gefragt wrote:

> [...]
    > + > IMHO - NIE amortyzować (tego miesiąca).
    > +
    > + Nienienie - art. 22h ust. 1 pkt. 1 updf

    ...dobrze gada... !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 7. Data: 2004-11-24 21:55:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Nov 2004, jas wrote:
    [...]
    >+ > IMHO - NIE amortyzować (tego miesiąca).

    ...źle... (to moje :>)

    >+ już po fakcie bo zamortyzowałem i wyszło tak 300/30*26dni

    ...i też źle, żebym miał towarzystwo :[

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 8. Data: 2004-11-25 21:23:04
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    > On Mon, 22 Nov 2004, jas wrote:
    > [...]
    >
    > ...źle... (to moje :>)

    > ...i też źle, żebym miał towarzystwo :[

    jak jest zle to jak moze byc dobrze?
    poza tym moglem zaliczyc za caly miesiac ale nie jestem pazerny na pieniadze i
    podziele sie z US:) zreszta wykupilem neostrade od polowy miesiaca i tam tez
    takie obliczenia stosuja tzn nie placi sie za caly tylko za pol
    pzdr jas