  • 1. Data: 2005-05-10 19:27:40
    Temat: Usługa stomatologiczna i brak faktury?
    Od: "DariuszT" <c...@v...pl>

    Dzien dobry
    Ostatnio musialem odbyc wizyte u stomatologa, a w zasadzie dwie wizyty.
    Kosztowało mnie to w sumie 240 zł, pracy bylo raczej niewiele. Chcialem o jakies
    potwierdzenie rzeczywistych kosztow. Asystentka powiedziala, ze ona to paragonu
    nie wystawi bo nie ma kasy fiskalnej. Chcialbym miec to jakos udokumentowane, ze
    rzeczywiscie kosztuje to tyle, a tyle. Pozatym nie chce byc robiony w balona
    (jak kazdy). Czy zaklad stomatologiczny moze wystawic mi fakture (takze za
    zabieg wykonany wczesniej)? Chodzi o fakture dla osoby fizycznej, bez NIPU.
    Prosze o objasnienie i dziekuje.

  • 2. Data: 2005-05-10 19:36:49
    Temat: Re: Usługa stomatologiczna i brak faktury?
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    DariuszT napisał(a):
> [...]
    > zabieg wykonany wczesniej)? Chodzi o fakture dla osoby fizycznej, bez NIPU.

    Moze. Poza tym jak nie ma kasy fiskalnej to moze kupic taki blankiecik
    druczkow potwierdzenia sprzedazy

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 3. Data: 2005-05-14 19:07:08
    Od: oldMan <j...@f...pl>

    Dnia Tue, 10 May 2005 21:27:40 +0200, DariuszT napisał(a):

> [...]
    > wystawic mi fakture (takze za zabieg wykonany wczesniej)? Chodzi o fakture
    > dla osoby fizycznej, bez NIPU. Prosze o objasnienie i dziekuje.

    Łaski nie robi. Ma obowiązek wystawienia paragon lub na żądanie fakturę

  • 4. Data: 2005-05-14 20:37:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 May 2005, oldMan wrote:

    >+ Dnia Tue, 10 May 2005 21:27:40 +0200, DariuszT napisał(a):
    [...]
> [...]
    >+ > ona to paragonu nie wystawi bo nie ma kasy fiskalnej.
    [...]
    >+ Łaski nie robi. Ma obowiązek wystawienia paragon

    ...ale "obowiązek" (tak "sam z siebie") chyba tylko przy kasie fiskalnej ?

    >+ lub na żądanie fakturę

    ...albo rachunek... (może nie być VATowcem !)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2005-05-16 05:30:58
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "oldMan" <j...@f...pl> napisał w wiadomości

    Chcialem
    Pozatym

    > Łaski nie robi. Ma obowiązek wystawienia paragon lub na żądanie fakturę

    Na żadanei do 7 dni od wykonania usługi.
    Na poczcie kiedyś zbierałem pokwitowania i na koniec miesiąca brałem
    fakturę a teraz nie chcą - do 7 dni.