  • 1. Data: 2002-11-26 18:33:26
    Temat: Uslugi teleinformatyczne (7% VAT) - a uslugi informatyczne
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    Witam,

    Przegladam zalaczniki do ustawy o VAT i w tabeli uslug
    o stawce VAT 7% widnieja "Uslugi teleinformatyczne".

    O ile wiem, to uslugi informatyczne maja VAT 22%.
    Czy wiec dokladnie sa uslugi teleinformatyczne,
    tzn. jakie konkretnie uslugi sie do nich zaliczaja?

    Dzieki,

    Latet

  • 2. Data: 2002-11-26 19:02:39
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Latet napisał:
> [...]
    > Czy wiec dokladnie sa uslugi teleinformatyczne,
    > tzn. jakie konkretnie uslugi sie do nich zaliczaja?

    To powiedz jeszcze gdzie znalazłes te "usługi teleinformatyczne"?

    Bo w załączniku nr 3 do ustawy poz. 88 widnieje taki opis:
    "Usługi dostępu do sieci Internet świadczone na rzecz innych
    usługobiorców niż wymienieni w załączniku nr 2 poz. 31"

    Takiego dziwoląga jak "usługi teleinformatyczne" nie znalazłam...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-11-26 21:00:28
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

  • 4. Data: 2002-11-26 21:02:34
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > usługobiorców niż wymienieni w załączniku nr 2 poz. 31"
    >
    > Takiego dziwoląga jak "usługi teleinformatyczne" nie znalazłam...

    Oj, byly, byly, jak nam milosciwie wtedy panujacy Sejm i Senat wpisaly do
    ustawy cos takiego. Obowiazywalo to (o ile dobrze pamietam) od lipca do
    wrzesnia 2001 roku i zostalo zastapione dostepem do sieci Internet.

    Pzdr,

    M.

  • 5. Data: 2002-11-26 21:24:19
    Od: s...@p...onet.pl

    > Oj, byly, byly, jak nam milosciwie wtedy panujacy Sejm i Senat wpisaly do
    > ustawy cos takiego. Obowiazywalo to (o ile dobrze pamietam) od lipca do
    > wrzesnia 2001 roku i zostalo zastapione dostepem do sieci Internet.

    i wtedy były ( bodajże do 15/09/01 ) SMSy w PLUS GSM ze stawka 7% VAT

    Pozdrawiam
    Damian

  • 6. Data: 2002-11-27 07:38:40
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik s...@p...onet.pl napisał:

    > i wtedy były ( bodajże do 15/09/01 ) SMSy w PLUS GSM ze stawka 7% VAT

    Ok, ale to dawno i nieprawda. I bardzo krótko...
    W tej chwili problem nie istnieje...
    Ale skąd gośc wyciągnął taki stary tekst ustawy??
    Z testami archiwalnymi przeciez zawsze jest kłopot, nie idzie tego tak
    łatwo znaleźć - wszędzie w necie siedzą ujednolicone teksty aktualnie
    obowiązujące.
    A tu masz... Szczęściaż!
    A ja szukam tekstu, najlepiej jednolitego, UPDOP roku 1998 i nic nie
    mogę znaleźć... Muszę sprawdzic czy ktoś ze znajomych nie ma lexa...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2002-11-27 22:36:57
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Nov 2002, Maddy wrote:
    [...]
    >+ Ale skąd gośc wyciągnął taki stary tekst ustawy??

    Pewnie z pierwszego przykazania informatyka[1] :)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] streszczenie: BACKUP w 2 egzemplarzach !