  • 1. Data: 2003-04-29 09:09:56
    Temat: Uwag - mBank i przelew podatku do 30 kwietnia
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    WItam,

    Od wczoraj mBank ma powazne problemy techniczne,
    ciezko sie nawet zalogowac, a wykonanie przelewu graniczy z cudem.
    Jest to prawdopodobnie spowodowane tlokiem wywolanym
    terminem zaplaty podatku do 30.IV.
    Nie mozna sie tez dodzwonic na mLinię.

    Tak wiec, jesli ktos z Was chce jeszcze przelac kase do US
    ze strony mBanku to radze zaczac juz teraz i uzbroic sie w cierpliwosc.

    Latet

  • 2. Data: 2003-04-29 10:04:45
    Temat: Re: Uwag - mBank i przelew podatku do 30 kwietnia
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Latet" <N...@p...onet.pl> wrote in message
    > WItam,
    >
    > Od wczoraj mBank ma powazne problemy techniczne,
    > ciezko sie nawet zalogowac, a wykonanie przelewu graniczy z cudem.
    Zgadza się

    > Jest to prawdopodobnie spowodowane tlokiem wywolanym
    > terminem zaplaty podatku do 30.IV.

    Przyczyna jest zupełnie inna.
    Ale gratuluję fantazji.

    > Nie mozna sie tez dodzwonic na mLinię.
    Bo wszyscy teraz tam dzwonią, jak nie ma internetu.

    > Tak wiec, jesli ktos z Was chce jeszcze przelac kase do US
    > ze strony mBanku to radze zaczac juz teraz i uzbroic sie w cierpliwosc.

    dzwonić na mLinie i identyfikować się id i kodem, wtedy jest najszybciej.
    Fakt. radzę zacząć już dziś.

  • 3. Data: 2003-04-29 11:04:37
    Temat: Re: Re: Uwag - mBank i przelew podatku do 30 kwietnia
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Tue, 29 Apr 2003 12:04:45 +0200, "KK" <p...@g...pl> wrote:

    >Zgadza się

    >Przyczyna jest zupełnie inna.
    >Ale gratuluję fantazji.

    A jaka?
    --

    Sławomir Dąbrowski

  • 4. Data: 2003-04-29 15:13:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Apr 2003, KK wrote:

    >+ "Latet" <N...@p...onet.pl> wrote [...]
    >+ > Jest to prawdopodobnie spowodowane tlokiem wywolanym
> [...]

    Podgrzewasz atmosferę tajemniczością :]

    Niemniej - punkty karne dla mBanku. Za niepodawanie
    publicznie przyczyn, oczywiście. To nie jest tak
    że "lepiej utajnić", jeśli komuś się tak wydaje,
    przynajmniej w instytucji pt. "bank".

    pozdrowienia, Gotfryd
    (klient mBanku [należałoby pisać: "jeszcze" :>])

  • 5. Data: 2003-04-30 15:54:03
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > Przyczyna jest zupełnie inna.
    > Ale gratuluję fantazji.

    Fantazji mowisz........... to sobie przeczytaj to:
    http://www.biznesnet.pl/a/6142/

    Latet

  • 6. Data: 2003-04-30 16:32:00
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > Fantazji mowisz........... to sobie przeczytaj to:
    > http://www.biznesnet.pl/a/6142/

    A czego się spodziewałeś. Opisu technicznego awarii?

  • 7. Data: 2003-04-30 20:20:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 30 Apr 2003, KK wrote:

> [...]
    >+ > http://www.biznesnet.pl/a/6142/
    >+ >
    >+ A czego się spodziewałeś. Opisu technicznego awarii?

    Primo: jak rozumiem to Latet wskazywał że przyczyna którą
    ktoś podał była wymieniona w biznesnecie jako jeden
    z czynników, a poprzednik zaliczył to do "fantazji".
    Być może poprzednik znał główny powód, ale z tego
    wniosek że biznesnet też fantazjuje (a mBank nie
    prostuje).
    Secundo: ja to bym się spodziewał informacji *od banku*.
    Na ich stronie, na przykład.
    Technologia "by p. prezydent W" nie jest najlepsza.

    pozdrowienia, Gotfryd