  • 1. Data: 2009-01-09 07:50:24
    Temat: Użyczenie nieruchomości przez członka rodziny
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Witam,

    Podmiot, który wykorzystuje nieodpłatnie lub częściowo nieodpłatnie
    nieruchomość będzie zobowiązany do rozpoznania odpowiedniego przychodu
    dla celów PDOP (na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy o PDOP).

    Czy jeśli ja jako podmiot dostałem nieodpłatnie w użytkowanie
    nieruchomość (na czas określony w umowie) od mojej matki, to czy będę
    musiał z tego tytułu wykazać korzyść majątkową?

    BB

  • 2. Data: 2009-01-09 14:37:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Bad Behaviour wrote:
> [...]
    > nieruchomość (na czas określony w umowie) od mojej matki, to czy będę
    > musiał z tego tytułu wykazać korzyść majątkową?

    użyczenie w rodzinie jest bez podatku. Po obu stronach,

  • 3. Data: 2009-01-09 14:42:53
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 09-01-2009 o 15:37:33 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > użyczenie w rodzinie jest bez podatku. Po obu stronach,

    Gasipies wywalił już art. 16 z updof więc użyczający
    w żadnym przypadku nie płaci.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-01-09 15:55:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek wrote:

    > Gasipies wywalił już art. 16 z updof więc użyczający
    > w żadnym przypadku nie płaci.

    aaa
    dopiero ustawe ściągnąłem, ale czytać nie mam czasu