  • Data: 2008-08-03 04:20:22
    Temat: Używane auto w leasingu - pytania
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę wziąć w leasing używane auto.
    Mam parę pytań:
    1) Wynajduję sobie ogłoszenie w gazecie, ustalam cenę z właścicielem i idę
    do leasingodawcy a ten mówi, że cena za przedmiotowe auto jest za wysoka i
    powinna wynosić np. 20% mniej. Ja wiem, że to auto jest np. mało używane, w
    dobrym stanie i jego faktyczna wartość jest większa. Jak dojść do
    porozumienia ? Czy leasingodawca wyznacza wlasnego eksperta, który wycenia
    auto ? A jeśli to auto znajduje się na drugim końcu Polski to kto płaci za
    dodatkową wycenę i co jeśli nie będzie ona dla mnie satysfakcjonująca ?
    2) załóżmy, że wziąłem auto z pytania 1) w leasing. Niestety po np. pół roku
    nie mogę go już spłacać.Co jeśli po prostu nie mogę go już spłacać ? Po
    prostu oddaję go leasingodawcy i już, finito ?
    Załóżmy jeszcze przypadek, że aktualnie wartość auta znacznie spadła (np. ma
    porysowany lakier lub jestem palącym kierowcą). Czy po prostu zwracam auto
    leasingodawcy i mam go w nosie ? Co może mi leasingodawca "zrobić" ?

    Piotrek