  • 1. Data: 2014-10-08 22:53:12
    Temat: VAT 15%
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    A wiec dostalem maila (od Microsoftu - sprzedaż oprogramowania w ich
    sklepie), ze w UE podnosza podatki - i tak jets napisane:

    NOTICE - European Union VAT Changes Coming 1/1/2015

    Beginning on 1/1/2015, the applicable VAT rate for paid
    business-to-consumer transactions for digital goods will change from 15%
    to the country-specific VAT rate.

    The table below shows the new VAT rates that will go in to effect on
    1/1/2015.

    EU Country VAT rate before VAT rate after
    Poland 15% 23%

    No i pierwsze slysze o stawce 15%? Jak to jest?

  • 2. Data: 2014-10-09 08:11:23
    Temat: Re: VAT 15%
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 08 Oct 2014 22:53:12 +0200, fReLuZ napisał(a):

    > No i pierwsze slysze o stawce 15%? Jak to jest?

    M$ sprzedaje z Irlandii. Tam jest 15%. Dotychczas o stawce na usługi
    elektroniczne decydowała stawka kraju sprzedawcy. Od 1.1.2015 będzie
    decydować stawka w kraju nabywcy.

  • 3. Data: 2014-10-09 09:38:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Oct 2014, jureq wrote:

    > Od 1.1.2015 będzie decydować stawka w kraju nabywcy.

    :O
    Ciekawe kto pierwszy zrealizuje koncept, aby tylko pośredniczyć
    przy sprzedaży "prosto od autora".
    Mam na myśli poz.181 załącznika nr 2 ustawy o VAT rzecz jasna.
    Po polsku - stawka preferencyjna (w .pl 8%)

    pzdr, Gotfryd