    From: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: VAT-7 a najem
    Date: Fri, 17 May 2002 00:04:54 +0200

    Jest tak.
    Mam DG, osoba fizyczna KPiR, VAT
    Wynajmuję mieszkanie na cele mieszkalne. Prywatnie, nie w związku z
    działalnością.
    Wpisywać przychody z najmu do deklaracji VAT-7 jako "przychody zwolnione"?
    Z jednej strony nie ma to związku z działalnością więc bez sensu, narobię
    tylko zamieszania bo pomyślą w US że mam sprzedaż zwolnioną (w sklepie nie
    mam) i będą jaja z tą strukturą zakupów.
    Z drugiej strony przychód jest. Zwolniony z VAT ale jest. Przepisy mówią, że
    wykazać trza wszystko.
    Mam jeszcze duuzo pytań ale będę servował po trochę żebyście mnie nie
    wygonili.

    pozdrówka
    WS