  • 1. Data: 2013-03-05 14:54:57
    Temat: VAT 7k koretka w celu zwrotu vat
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tak sie zastanwiam czy mogę wysłac korekte VAT 7k która będzie polegała na
    wnioskowaniu o zwrot nadpłaconego VAT.

    oczywiście wraz z pismem opisującym porowy zwrotu (zapewneinei płynności
    działania w warunkach kryzysu itp...)

  • 2. Data: 2013-03-05 15:56:56
    Temat: Re: VAT 7k koretka w celu zwrotu vat
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:
> [...]
    > na wnioskowaniu o zwrot nadpłaconego VAT.
    >
    > oczywiście wraz z pismem opisującym porowy zwrotu (zapewneinei płynności

    a) wlasciwie to bedziesz mial kontrolę ;)

    b) teoria spiskowa mowi, ze w tym roku 71% kontroli laczy sie z
    dowaleniem kary ;)

  • 3. Data: 2013-03-05 17:30:42
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Mr. Misio wrote:

    > b) teoria spiskowa mowi, ze w tym roku 71% kontroli laczy sie z
    > dowaleniem kary ;)

    Teoria teorią, ale tak jakby coś ostatnio kasa pusta w US.
    Oddawali VAT zazwyczaj kilka dni przed terminem,
    ale w ostatnich kilku miesiącach, to już jest zazwyczaj ostatni dzien
    terminu.
    Ostatnie trzy zwroty były ostatniusieńkim
    eliksirem w ostatni dzień. I skąd brać na te zwroty?

  • 4. Data: 2013-03-05 18:20:54
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik cef napisał:

    > Ostatnie trzy zwroty były ostatniusieńkim
    > eliksirem w ostatni dzień.

    No ale co, mieliby kredyt brac jak mogą sie kredytowac za darmo ;)

  • 5. Data: 2013-03-05 20:55:37
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Mr. Misio wrote:

    > No ale co, mieliby kredyt brac jak mogą sie kredytowac za darmo ;)

    Bardziej chodzi mi o to, że kiedyś te drobne zwroty
    nie stanowiły widać problemu finansowego
    (kwoty do 10000) i wracały czasem tydzień, dwa tygodnie przed terminem -
    a czasem nawet i miesiąc przed terminem.
    Albo zatrudnili specjalistę do spraw
    optymalizcji przepływów i ten pilnuje, żeby ani jeden
    grosik nie wyszedł za wcześnie.

  • 6. Data: 2013-03-05 21:06:22
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik cef napisał:

> [...]
    > a czasem nawet i miesiąc przed terminem.
    > Albo zatrudnili specjalistę do spraw
    > optymalizcji przepływów i ten pilnuje, żeby ani jeden

    Dokladnie o tym pisze - 50 x 10 tys to 500 tys "kredytu" o pare tygodni
    dluzej (dla US).

    Ale idzie ku lepszemu ;) Slyszalem ostatnio o rzadowych gwarancjach na
    kredyty dla misiów (małe i średnie firmy). Podobno to po to, zeby firmy
    braly kredyty aby oplacic podatki ;)