  • 1. Data: 2003-08-05 01:45:00
    Temat: VAT NALICZONY !!! Zwracac czy nie??
    Od: "Małgorzata Łuszkiewicz" <g...@o...pl>

    W ubiegłym roku został zakupiony samochód ciężarowy oczywiście na
    firmę...... jako że jest to środek trwały, VAT został zwrócony przez US.
    Obecnie zamierzam zlikwidować działalność czyli niespełna rok był użytkowany
    samochód, czy w takiej sytuacji mam zwrócic VAT , a jak tak to czy w całości
    czy w proporcji?????????? Podobno zależy to od wartości rynkowej, dajcie
    znać , może u kogos było podobnie.....

    Pozdrawiam
    Gosia

  • 2. Data: 2003-08-07 18:55:43
    Temat: Re: VAT NALICZONY !!! Zwracac czy nie??
    Od: "servisor" <e...@g...pl>

    vat musisz zwrócić od aktualnej wartość samochodu.

    pzdr
    serv