  • 1. Data: 2004-04-28 08:46:58
    Temat: VAT-R czy trzeba ?
    Od: "Janusz" <j...@p...com>

    Czy osoba prowadzaca dzialalnosc gospodarcza (watowiec) nie majaca nic
    wspolnego z Unia musi zlozyc VAT-R ? Rozne sluchy mnie dochodza.

  • 2. Data: 2004-04-28 10:42:40
    Temat: Re: VAT-R czy trzeba ?
    Od: "rachuba" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@p...com> napisał w wiadomości
    > Czy osoba prowadzaca dzialalnosc gospodarcza (watowiec) nie majaca nic
    > wspolnego z Unia musi zlozyc VAT-R ? Rozne sluchy mnie dochodza.

    nie nie musi.
    Vat R oraz załącznik VAT UE składają osoby, które chą dostać NIP unijny i
    nabywać, dostarczać towary,usługi UE

    jeśli prowadzisz działalność, to złożyłeś już VAT R w momencie rejestracji
    swojej firmy do Vatu. (skoro jestes Vatowcem)

  • 3. Data: 2004-04-28 10:53:43
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik rachuba napisał:

> [...]
    >
    > jeśli prowadzisz działalność, to złożyłeś już VAT R w momencie rejestracji
    > swojej firmy do Vatu. (skoro jestes Vatowcem)

    No chyba że działalnośc ma od dawna i wtedy nie było jeszcze VAT-r a
    konkretnie deklaracji że będzie sie składac deklaracje i za jakie okresy.
    Warto sprawdzić papiery rejestracyjne, te najstarsze. ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-05-01 15:15:53
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

    > No chyba że działalnośc ma od dawna i wtedy nie było jeszcze VAT-r a
    > konkretnie deklaracji że będzie sie składac deklaracje i za jakie okresy.
    > Warto sprawdzić papiery rejestracyjne, te najstarsze. ;-)

    VAT-R jest od 1 stycznia 1996 r.