  • 1. Data: 2003-02-12 07:08:40
    Temat: VAT - Towar sprzedany poza RP zagranicznej firmie
    Od: KrzyDzi <dzieciol/nielubispamu/@acn.waw.pl>

    Witam,

    Mam taką oto wątpliwość. Sytuacja jest następująca:

    Polska firma X chce sprzedać niemieckiej firmie Y towar pochodzący z
    fabryki Z (USA). X chce sprzedac ten towar jeszcze w zakladzie Z,
    wowczas firma niemiecka Y sama odbierze towar z siedziby Z i zrobi z nim
    co zechce.
    Czy w takiej sytuacji mowimy o jakimkolwiek VAT ? Czy cała operacja
    nie dotyczy VAT'u ?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam

    Krzysztof

  • 2. Data: 2003-02-12 17:27:21
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    nim
    > co zechce.
    > Czy w takiej sytuacji mowimy o jakimkolwiek VAT ? Czy cała

    VATu nie, ale nie zapomnij o PCC.
    Chyba, że się mylę...