  • 1. Data: 2003-02-12 01:11:03
    Temat: Jaka jest najnizsza kwota ktorej nie mozna zajac?
    Od: "Wojciech Pawelec" <w...@N...pl>

    Witam
    Dostalem ostatnio po raz kolejny fundusz gwarancyjny, skarbowka przyslala mi
    pismo ze zajmuja mi rente (406) czy jest to mozliwe? czy czasem nie jest to
    za niska kwota do jakiegokolwiek zajecia?

    Dziekuje

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-12 18:56:07
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Pawelec" <w...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:b2c6vh$dc6$1@SunSITE.icm.edu.pl...
> [...]
    > pismo ze zajmuja mi rente (406) czy jest to mozliwe? czy czasem nie jest
    > za niska kwota do jakiegokolwiek zajecia?

    406 to renta czy kwota ktora Ci zajmuja ?

    Karol

  • 3. Data: 2003-02-13 15:44:03
    Od: "Wojciech Pawelec" <w...@N...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > 406 to renta czy kwota ktora Ci zajmuja ?
    >
    > Karol

    To jest renta, w skarbowce powiedzieli mi iz to jest dopiero zapytanie do
    ZUSu czy da sie zajac, prawdopodobnie jest to za niska kwota do
    jakiegokolwiek zajecia... w sumie dalej nic nie wiem...