    From: Magda <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: VAT,a brak zapłaty ???
    Date: Fri, 25 Jan 2002 22:31:36 +0100

    Czy wiecie coś o przepisie,ktory ponoć jak dowiedziałąm się od mojego
    klienta obowiązuje od paru miesięcy ?
    Jeżeli faktura sprzedaży np. z data 1 grudnia nie zostanie zapłacona
    przez kontrahenta do końca grudnia to podatek VAT należny od tej
    faktury nie musi być zapłacony i wykazany w deklaracji za grudzień
    czyli
    płatny do 25 stycznia tylko dopiero w deklaracji za styczeń.
    Nie mam pełnej księgowości, nie mam spółki z osobowościa prawna jeżeli
    ma to jakieś znaczenie.

    Proszę o info

    magda