    From: "sd_soft" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: VAT - byc platnikiem czy nie ?
    Date: Tue, 29 Jul 2003 20:15:18 +0200

    Witam.
    Planuje rozpoczac dzialalnosc gospodarcza
    (bede zajmowal sie uslugami informatycznymi
    - konfiguracja, administracja serwerow, oprogramowanie,
    skup i sprzedaz komputerow, serwis komputerow itp)
    i nie wiem czy na poczatek oplaca mi sie byc platnikiem podatku VAT.
    Napewno nie przekrocze kwoty obrotu, od ktorej musze byc platnikiem.
    Ale zastanawiam sie czy nie bedac Vatowcem nie napotkam na jakies
    utrudnienia
    z tym zwiazane - np przy zakupie sprzetu komputerowego w hurtowniach,
    albo czy wszystkie firmy beda akceptowac wystawiane przeze mnie rachunki
    dla zwolnionych z Vat.

    Bede wdzieczny za porade,
    z gory dziekuje !

    Pzdr