  • 1. Data: 2002-04-25 08:53:28
    Temat: VAT - definicje
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    Witam

    Coś mnie naszły wątpliwości co do podstawowych pojęć
    w ustawie VAT.

    "Art.4
    Ilekroć w dalszych przepisach jest mowa o:
    (..)
    8)sprzedaży towarów - rozumie się przez to również dostawę,
    odpłatne świadczenie usług oraz wykonywanie innych czynności
    określonych w art.2 "

    Czy pkt.8 to ogólna definicja, czy też dotyczy tylko usług
    związanych ze sprzedażą towarów ?

    IMO to zdecydowanie definicja ogólna ale czy mógłby
    ktoś to potwierdzić (lub zaprzeczyć) ?

    pozdr.PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-04-25 10:15:04
    Temat: Re: VAT - definicje
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Thu, 25 Apr 2002 10:53:28 +0200, "ppinq" <p...@h...pl> wrote:

> [...]
    >związanych ze sprzedażą towarów ?
    >
    >IMO to zdecydowanie definicja ogólna ale czy mógłby

    Ta definicja mówi, że wykonywanie czynności wspomnianych w art. 2 a
    także dodatkowo dostawy (bo w art 2 dostawy nie ma) to jest "sprzedaż
    towarów".

    Sławomir Dąbrowski

  • 3. Data: 2002-04-25 10:26:06
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Ta definicja mówi, że wykonywanie czynności wspomnianych w art. 2 a
    >także dodatkowo dostawy (bo w art 2 dostawy nie ma) to jest "sprzedaż
    >towarów".

    czyli jednak ogólna - THX!