  • 1. Data: 2006-05-21 15:26:03
    Temat: VAT - grosze
    Od: "latet" <l...@x...pl>

    Witam,

    Wiem że tu się coś zmieniło, ale nie pamiętam,
    czy na VAT czy na PIT...
    Czy teraz na VAT-7 się grosze nadal siekierką "obcina":
    64,80 ==> 64
    czy już normalnie, matematycznie zaokrągla do pełnych zł,
    czyli: 64,80 ==> 65 ?

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2006-05-21 15:45:25
    Temat: Re: VAT - grosze
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    latet <l...@x...pl> w

    > Wiem że tu się coś zmieniło, ale nie pamiętam,
    > czy na VAT czy na PIT...

    Czy ogólnie od 1 stycznia 2006 :D

    > czy już normalnie, matematycznie zaokrągla do pełnych zł,
    > czyli: 64,80 ==> 65 ?

    <http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/vat_i_akcyzowy
    /akty_prawne/052_zal_3_objanienia_ost_do_podpisu_09_
    09_ost_.pdf>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2006-05-21 15:48:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    latet wrote:

> [...]
    > 64,80 ==> 64
    > czy już normalnie, matematycznie zaokrągla do pełnych zł,

    Generalnie zmieniło się dla wszystkich podatków.

    Teraz podstawę opodakowania i podatek zaokrągla się do pełnych złotych (do
    49 groszy w dół, od 50 groszy w górę) bez względu na to jaki to podatek.
    Oczywiście kwoty na fakturach VAT wykazujemy z groszami, zaokrąglenia
    dotyczą kwot na dekaracji.

    Maddy

    --
    Maddy