  • 1. Data: 2002-03-12 20:39:07
    Temat: PŁATNIK a elektroniczne potwierdzenie
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jak długo zdarzyło się wam czekać na otrzymanie
    potwierdzenia wysłania dokumentów elektronicznych
    do ZUS ?
    Korzystam przy wysyłce i odbiorze ze strony www,
    do tej pory było w miarę OK(wysyłam wieoczorem a
    koło 15 dnia następnego najpóźniej potwierdzenie
    było) ale wczoraj (11.03.2002)wieczorem wysłałem
    korektę ZUS ZUA, identyfikator otrzymałem a
    potwierdzenie ciągle niet.

    Sark

  • 2. Data: 2002-03-12 23:28:01
    Temat: Re: PŁATNIK a elektroniczne potwierdzenie
    Od: "Aleksandra" <a...@3...pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > koło 15 dnia następnego najpóźniej potwierdzenie
    > było) ale wczoraj (11.03.2002)wieczorem wysłałem
    > korektę ZUS ZUA, identyfikator otrzymałem a

    Ja ściągam dopiero po dwóch dniach - wtedy już zawsze jest:)

  • 3. Data: 2002-03-13 09:16:29
    Od: "PK" <p...@w...pl>

> [...]
    > Witam,
    > Jak długo zdarzyło się wam czekać na otrzymanie
    > potwierdzenia wysłania dokumentów elektronicznych

    Zdarza się 5-7 dni.
    PK

  • 4. Data: 2002-03-13 09:41:17
    Od: "Damir" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" napisał w wiadomości >
> [...]
    > koło 15 dnia następnego najpóźniej potwierdzenie
    > było) ale wczoraj (11.03.2002)wieczorem wysłałem
    > korektę ZUS ZUA, identyfikator otrzymałem a

    maksymalnie czekalem 4 dni

    pozdwiam

    Damir

  • 5. Data: 2002-03-13 16:06:38
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

> [...]
    > Witam,
    > Jak długo zdarzyło się wam czekać na otrzymanie
    > potwierdzenia wysłania dokumentów elektronicznych

    Kiedyś kazali mi czekać 2 dni. Wkurzało mnie to. Wysłałem im jeszcze raz tą
    samą deklarację na inny serwer i po kilku godzinach miałem nowe
    potwierdzenie.
    W ZUSie wszystko OK mimo zdublowania przesyłki.
    Kuba