  • 1. Data: 2002-03-12 19:18:05
    Temat: Stypendium
    Od: "Rafał Sz" <r...@p...onet.pl>

    Czy stypendium naukowe na uczelni wyższej też podlega
    opodatkowaniu? Czy uczelnia odprowadza od niego zaliczki?
    I co jeżeli w PIT pomyliłem się na moją niekorzyść (tzn. zapomniałem
    o tym stypendium) - czy muszę robić korekte czy jeżeli nie chce
    zwrotu z tego tytułu to mogę to zostawić jak jest?

    Uff, bardzo proszę o odpowiedzi :)

    greets! Rafcio

  • 2. Data: 2002-03-12 21:24:07
    Temat: Re: Stypendium
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    "Rafał Sz" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > o tym stypendium) - czy muszę robić korekte czy jeżeli nie chce
    > zwrotu z tego tytułu to mogę to zostawić jak jest?

    stypa jest zwolniona i nie uwzględniasz jej w ogóle w rozliczeniu.
    Magdip